ماشین های جدید ایرانی

HTML clipboard http://www.talab.ir/ax1/ax2/445.jpg

HTML clipboard

ماشین های جدید ایرانی

 

 

 



 لطفا تا باز شدن کامل شکیبا باشید

سمند استیشن: اختراع دیگری از ایران خودرو!

سمند استیشن

 

 http://www.talab.ir/ax1/ax2/473.jpg

اطلاعات و جزئیاتی در این زمینه ندارم، اما این تیپ ماشین تو آمریکا و اروپا خیلی پر طرفداره و استقبال خیلی خوبی ازشون شده. منتظر این ماشین هستیم.

وانت روآ

 

خودرو ملی ایران خودرو با کد X12 رو که دیدید، وانت روآ رو هم که ببینید. فکر کنم شصتچی به گروه طراحی ایران خودرو هم نفوذ کرده، بد نیست یه بررسی بشه اونجا…

 

دومین خودرو ملی ایران خودرو با کد X12

 

 

 

تصاویری که می بینید ، پروتوتایپ و طرح اولیه از دومین خودرو ملی ایران خودرو با کد X12 هستند. این پروژه برنامه ریزی شده تا در ۲۲ بهمن امسال رونمایی شود . X12 روی پلت فرم ۲۰۶ بنا شده و از پیشرانه ۱٫۴ لیتری ملی ایران خودرو از خانواده موتور ملی ایران خودرو ( EF7 ) استفاده می کند که توانایی تولید حدود ۸۰ اسب بخار قدرت را داراست . در کل این تصاویر برای نخستین بار است که در اینترنت منتشر می شود و امکان تغییرات اساسی در پروژه اصلی بسیار محتمل است .

قرار دادن این تصاویر بنا به دلایل زیادی است . از جمله رونمایی رقیب این خودرو یعنی مینیاتور توسط سایپا تا با مقایسه ای ساده آن را با مینیاتور مقایسه کنید . اما در حقیقت نقض کپی رایت این تصاویر برای نخستین بار از سوی ما صورت نگرفته و پیش از این تصاویر در هفته نامه دنیای خودرو به چاپ رسیده بودند . هدف ، پخش این تصاویر در سطح اینترنت نیست ، بلکه ایجاد پایگاهی برای تبادل نظر و گفت و گو پیرامون نحوه ی رقابت این خودرو با مینیاتور مد نظر است .

 

http://www.talab.ir/ax1/ax2/445.jpg

 

http://www.talab.ir/ax1/ax2/446.jpg

http://starcevtravel.files.wordpress.com/2009/06/2009-dacia-logan-mcv-front-side-588x4221.jpg

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد