فال روزانه (3 مرداد )

HTML clipboard

فال روزانه (3  مرداد )

 

 

 



 لطفا تا باز شدن کامل شکیبا باشید

 

 

فروردین: امروز حتی اگر به خودتان قول بدهید که فعالیتهایتان را بیشتر کرده و سخت‌تر کار کنید، باز هم نمی‌توانید به خودتان کمک کنید. خوشبختانه شما چند ترفند دارید که به کمک آنها می‌توانید نسبت به شرایطی که در حال حاضر دارید پرمشغله‌تر و سازنده‌تر شوید. به جای اینکه به دنبال خوشی و تفریح کردن باشید، اول وظایفتان را انجام دهید و بعد به سراغ تفریح کردن بروید. اگر بتوانید اعتماد دیگران را جلب کنید، احترام و اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد.


اردیبهشت: شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.


خرداد: امروز روز بخصوصی برای شما است؛ چون خورشید در سومین خانه شما (مکانی با هماهنگی کامل برای شما) که مربوط به ارتباطات است قرار دارد. اما در حالی که عطارد سیاره بخت شما خودش را با اورانوس سازگار می‌کند، شما می‌توانید امروز یک گفتگوی خیلی طولانی داشته باشید. حتی اگر شما فکر می‌کنید که همه چیز خوب پیش می‌رود، اگر ندانید که چه مواقعی باید سکوت اختیار کنید برای خودتان دردسر درست خواهید کرد.


تیر: کارهایی که شما ماه قبل شروع کرده بودید اکنون باید جایگزین داشته‌های قدیمی ‌شما بشوند. اگر شما سعی نکنید که محرکهای خود را پنهان کنید، با آرامش و محکم حرکت کردن احساس بهتری در شما ایجاد می‌کند و می‌تواند موفقیت شما را در دراز مدت تضمین کند. هیچ کدام از حرفهایی که شما می‌خواهید بزنید از نظر دیگران غیر قابل قبول نیست.


مرداد: امروز خورشید مدت زمان زیادی در نشانه شما می‌ماند و شما می‌خواهید دیگران هم بفهمند که این اتفاق چقدر شگفت‌انگیز است. اما وقتی با دیگران صحبت می‌کنید آنها خیلی زود خسته می‌شوند. البته آنها به شما بی‌اعتنایی نمی‌کنند، بلکه فقط از محبتهای بی‌جای شما نسبت به دیگران خسته شده‌اند.


شهریور: شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.


مهر: روزهایی که در پیش رو دارید برای شما همراه با فعالیتهای اجتماعی زیادی هستند که برای مدت زمان طولانی نیز ادامه می‌یابند. اما با وجود این حتی اگر ذهن شما حول و حوش مسائل شخصی خانوادگی سیر کند باز هم می‌توانید در محل کار مؤثر باشید. نباید همه چیز را به همه اطرافیانتان بگویید. بعضی از مسائل را فقط باید پیش خود نگه دارید. لبخندهای مرموز شما آنها را در شک و گمان نگه خواهد داشت.


آبان: در حالی که اکثر مردم در حال برنامه‌ریزی کردن برای تعطیلات خود می‌باشند، شما اکنون قصد برنامه‌ریزی کردن برای زندگی شخصی و کاری خود را دارید. خورشید در دهمین خانه شما که مربوط به مسئولیتهای اجتماعی می‌باشد قرار دارد، و الان وقت این رسیده که وظایف کاری خود و وظایفتان نسبت به کسانی که دوستشان دارید را انجام دهید. به جای اینکه همه تلاشتان را معطوف به کار کردن بکنید، زمانی را هم به کارهای ساده مثل بازی کردن اختصاص دهید.


آذر: شما امروز به راحتی می‌توانید از احساسات خود آگاه شوید، برای اینکه شما در حالی که از صحبت کردن دست کشیده‌اید، به جای جنگ و دعوا کردن بر سر عواطفتان نسبت به آنها منطقی فکر می‌کنید. در این صورت شما می‌توانید هردو جهان خود را به بهترین شکل بسازید؛ در حالی که مسائل عاطفی قدرتمندی را تجربه می‌کنید، می‌توانید میزان حساسیت خود را نیز ثابت کنید. اگر شما در مورد آنها صحبت کنید، باز هم می‌توانید نسبت به آنها کمی ‌بی‌اعتناتر شوید.


دی: شما امروز با یک نفر ارتباطی برقرار کرده‌اید که تمام حواستان را برانگیخته کرده، تمام قواعد معمول و عرفی را در هم شکسته و شما را کاملاً از انزوا خارج کرده است. توانایی خاص به وجود آوردن و خلق کردن چیزهای جدید و متفاوت، حتی اگر موضوعاتی غیر واقعی به نظر برسند، مسائلی هستند که شما دوست دارید در مورد آنها با زوج خود صحبت کنید. هر قدر که شما بیشتر در مورد افکارتان صحبت می‌کنید، راه حل‌های خیلی خوبی برای مشکلاتتان کشف می‌شوند.


بهمن: این ماه مشکل اصل شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی‌دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.


اسفند: نباید فکر کنید که امروز هم مثل دیروز روز آرامی‌ خواهد بود، برای اینکه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیک می‌شود، و شما را غرق در افکار ناراحت کننده می‌کند. بعضی از ایده‌های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی که آنها را پرورش نداده‌اید، تبدیل به واقعیت نمی‌شوند. قبل از اینکه روزهای آرامی ‌که در پیش رو دارید فرا برسند، شما کاملاً نسبت به کارهای کوچکی که باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا خواهید کرد

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد