تصاویر دفتر جدید Facebook در سیاتل واشینگتن

HTML clipboard

تصاویر دفتر جدید Facebook در سیاتل واشینگتن


 لطفا تا باز شدن کامل  شکیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب کنید


 

چند هفته قبل، فیس بوک رسما دفتر جدید خود را مرکز شهر سیاتل در ایالت واشینگتن افتتاح کرد. در آن زمان، Ari Steinberg مسئول و مهندس دفتر جدید، یک مطلب نوشته و آن را همراه با تعدادی عکس از نمای دفتر به اشتراک گذاشت. اما آن تصاویر دفتر جدید Facebook را محلی دلگیر و ملال آور نشن می داد. به همین دلیل ما برای شما تصاویر بهتری از این محل آماده کرده ایم که شکل و ظاهر واقعی را به شما نشاان می دهد.

Facebook اعلام کرد هدف از ایجاد این دفتر، ساخت یک تیم جدید از مهندسان شبکه اجتماعی برای رشد سریعتر آن است. این دفتر در بیشتر اوقات تابستان باز خواهد بود.

Steinberg در این باره می گوید : «همانطور که ما رشد می کنیم، با چالش ها و مشکلاتی روبرو می شویم و برای ادامه دادن نیاز داریم تا بهترین، فنی ترین و باهوش ترین استعداد ها و افراد اینترنت را جذب کنیم. سیاتل دارای یک گذشته بزرگ و پهناور از نوآوری و خلاقیت است و دارای هزاران نفر متخصص و افراد فنی است که ما برای حل مشکلات و چالش ها برای ساخت نسل های بعدی Facebook نیاز داریم.»

در حال حاضر Facebook بیش از ۰۰4 میلیون عضو دارد و مقدار قابل توجهی کاربران را با لطف رابط کاربردی برنامه نویسی (API) جذب کرده و در صدد گسترش است.

 

 

 


 

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد