میدونی زیبا ترین مرادان از کجا هستند ؟!


 

میدونی زیبا ترین مرادان از کجا هستند ؟!


 لطفا تا باز شدن کامل  شکیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب کنید

 

 

 

ه گزارش نووستی به نقل از رویترز، در این نظرسنجی 10 هزار زن و مرد در سنین 15 تا 64 سالگی از 12 کشور روسیه، استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، یونان، مالزی، جمهوری آفریقای جنوبی، اسپانیا، بریتانیا و آمریکا شرکت داشتند.
طبق یک نظرسنجی که توسط کمپانی بین المللی Synovate انجام شد، مردان ایتالیایی به عنوان زیباترین مردان جهان شناخته شده اند که با گذر زمان و پدیدار شدن چین و چروک صورت نیز جذابیت خود را از دست نمی دهند.
به گزارش نووستی به نقل از رویترز، در این نظرسنجی 10 هزار زن و مرد در سنین 15 تا 64 سالگی از 12 کشور روسیه، استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، یونان، مالزی، جمهوری آفریقای جنوبی، اسپانیا، بریتانیا و آمریکا شرکت داشتند.
با این که ایتالیا در شمار کشورهایی که نظرسنجی در آنها انجام شد، قرار نداشت، اما مردان ایتالیایی از نظر زیبایی به مقام نخست دست یافتند. در جایگاه دوم مردان آمریکایی، جایگاه سوم مردان روس و چهارم برزیلی ها هستند.
به اعتقاد شرکت کنندگان در این نظرسنجی، جذابیت مردان بخاطر داشتن اعضای صورت زیبا و بدن ورزشکاری نیست و معتقدند که هر مردی که مرتب و تمیز باشد و صورت خود را بتراشد، شانس زیادی برای تحت تاثیر قراردادن اطرافیان خود دارد.
دومین شرط، اعتماد بنفس و پس از آن خودداری و لبخند زیبا نامیده شدند. در عین حال تنها 1% از شرکت کنندگان معتقدند که موهای پرپشت و سالم، شرط حتمی برای زیبایی مرد است.
ان نظرسنجی نشان داد که خانم ها اهمیت زیادی به عطر مردان می دهند و به نظر آنها بوی خوش ادکلن مرد را جذاب تر می کند.
همچنین مشخص شد که در اسپانیا مردان بیش از زنان بدن عضلانی و لباس خوب را برای مرد ضروری می دانند. در یونان برعکس است، زنان بیشتر مردان قوی و دارای بدن عضلانی را ترجیح می دهند.
برای زنان انگلیسی، فرانسوی و استرالیایی لبخند مردان مهم است.
همچنین 60% پرسش شوندگان گفته اند که مردان با گذر زمان حتی جذابیت بیشتری پیدا می کنند که در آمریکا، چین، یونان و مالزی این عقیده بیشتر است.

 

 

 
 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد