تبلیغات زیبا و ابتکاری
ابتکار واژه قشنگی است
که با دیدن این اگهی ها معنای واقعی آن را
را درک می کنید و مطمئنا اگر چنین واژه ای
پس از دیدن این آگهی ها به ذهنتان خطور
نکند نه اینکه شما مشکلی داشته یا آگهی ها
ایرادی دارند نه .. بلکه برای درک پیام
برخی از آگهی ها و یا درک بهتر آن به
عنوان مثال بیلبورد ها فضای اطراف و شعار
به کار رفته را نیز باید در نظر بگیرید تا
فهم کامل تری نسبت اگهی به دست اورید
یک بیلبورد شفاف که برای تبلیغ شرکت Nike
آماده و ارائه شده است.
بوی بد دهان را از بین می برد.
این آگهی خیابانی که به مربوط به کمپانی Heineken می باشد نمونه ای از یک ایده ی نو و ابتکاری است که نسبت به سایر روش های سنتی تبلیغات می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد.
این آگهی توسط موسسه ی تبلیغاتی BBDO در
کانادا طراحی شده است.
برچسبی از باتری Duracell در قسمت پایینی پله
های برقی یکی از مراکز بزرگ فروش
این لباس برای تبلیغ شرکت FedEx طراحی شده است که هنگامی که فرد آن را می پوشد مثل این است که بسته ی FedEx را با خود حمل می کند.
این مرکز یک مدرسه ی ورزش است که اواع رشته
های ورزشی را از سطح مقدماتی تا دوره های پیشرفته و آکادمیک دانشگاهی در آن
تعلیم داده می شود.
همبرگر های Burger King واقعا بزرگ هستند!
این آگهی بزرگترین آگهی تبلیغاتی در روسیه است. سایزاین آگهی 6000 مترمربع است و در مرکز شهر مسکو قرار دارد و یک اتومبیل BMW کمی کوچکتر از اندازه ی واقعی روی آن چسبانده شده است که چراغ های جلو و عقب آن در هنگام شب روشن می شود.
ماشین مینی ماینر کوچک که حتی با تله کابین نیز قابل حمل می باشد .
طرح این آگهی در سال 2005 از چند جشنواره برنده ی جوایزی شده است. استفاده از طراحی ساده و قرار دادن آدرس ایمیل مرکز در روی یک نی دلیل زیبایی و منحصر به فرد بودن این آگهی است.