اس ام اس های چهار شنبه سوری

HTML clipboard

HTML clipboard

اس ام اس های چهار شنبه سوری


http://www.findinvis.com/pic/Line/j17a.gif


 

 


 

اگر برنامه ای ندارید که حداقل مراقب خودتون باشید چون سلامتی شما از همه چیز مهمتر خواهد بود ...

 

 

با تبریک این آیین ایرانی چند اس ام اس هم مرتبط با چهارشنبه سوری براتون گذاشتم مشغول باشید  :

 

چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
.
.
.
.

چیه؟ توقع داشتی اینجا آتیش باشه بسوزی؟؟


*********
 
 
 
چهارشنبه سوری نزدیکه.یه وقت نری از رو آتیش بپری.

.
.

آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه

 

*********
 

سلام چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم

آحه آتیش کم داریم آتیش پاره


***********

چهارشنبه سوری هر آتیشی که دیدی به یاد قلب منم باش آخه از دوریت بدجوری آتیش گرفته
 

********

چهارشنبه ای که میاد….
با یاد سرخی گونه هات..
درخشش چشمات ..
سوزانندگی لبهات..
داغی عشقت
از رو آتیش میپرم
دوستت دارم آتیش پاره
 

*********
 
 
تام کروز ، نیکلاس کیج ، جنیفر لوپز ، رابرت دنیرو ، یانی ، دیووید کاپرفیلد ، آنتونی رابیز ، خود من و بقیه ی ستارگان جهان ازت خواهش میکنیم چهارشنبه سوری مواظب خودت باشی
 
 
 
*********

چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چیه؟حیف که دلم نیومد .و الا این پایین یه کپسولی میترکاندم تا دیگه به حرفم گوش کنی
 

*********
 
 
سلام چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم
.
.
.
.
.
.
.
آتیش پاره


********

دوستت دارم آتیش پاره چهارشنبه سوری مبارک
 

 

     
 

 

 

 
     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد