دانلود رایگان نرم افزارهای کاربردی

HTML clipboard

HTML clipboard

دانلود رایگان نرم افزارهای کاربردی

 

 

 



 لطفا تا باز شدن کامل شکیبا باشید 

دانلود نرم افزار ساخت آلبوم تصاویر 3 بعدی 3D-Album Commercial Suite 3.0
  

 

 با 3D-Album Commercial Suite با چند کلیک ساده ماوس و کمی تایپ می توانید زیباترین آلبوم های دیجیتال را تولید کنید . عکاسان حرفه ای و آماتور برای انتشار کارشان بر روی CD / DVD نیازمند نرم افزارهایی برای خلق Slideshow ها و یا Presentation های زیبا می باشند تا در وقت خود را بیهوده برای ساخت محتوای مولتی مدیا هدر نداده و تلاش خود را مبذول کشف و آموختن راهکار ها وسبک های جدید عکاسی نمایند . تمامی امکانات و مواردی که مورد نیاز کاربر است در این زمینه برای تهیه ی هر چه بهتر آلبوم وجود دارند و کار با برنامه نیز سخت نیست . با اندکی زمان گذاشتن بر روی آن می توانید بهترین آلبوم های دیجیتال را بسازید .همان طور که می دانید از مهم ترین مزایای انتشار آلبوم ها بر روی CD ، امکان استفاده از افکت های زیبای سه بعدی ، افکت های صوتی و افکت های تصویری می باشد که این نرم افزار با داشتن ده ها قالب آماده برای این موضوعات و امکانات ویرایش این قالب ها می تواند کار شما را بسیار زیباتر جلوه دهد . همچنین با این نرم افزار می توانید تصاویر خود را با آهنگ مورد علاقه تان ترکیب کنید و یک فایل ویدئویی ایجاد کنید .

ویژگی های کلیدی نرم افزار 3D-Album Commercial Suite 3.0 :
- دارای دستیار چند رسانه ای حرفه ای نرم افزار که کمک می کند تنها با طی کردن تنها سه مرحله آلبوم دیجیتال زیبا و حیرت آوری ایجاد کنید .
- پشتیبانی از فرم های ویدئویی برای گرفتن خروجی های متنوع
- قابلیت طراحی صفحات و آلبوم های دیجیتال با قابلیت چاپ
- دارای ویرایشگر داخلی برای تدوین عکس ها و تصاویر شما
- شامل بیش از 110 آلبوم تماشایی و حرفه ای
- قابلیت ایجاد خروجی به صورت CD یا DVD
- قابلیت طراحی لیبل برای CD یا DVD
- قابلیت سازماندهی حرفه ای تصاویر
- سازگاری با ویندوزهای مختلف
- قابلیت ساخت تقویم های دیواری

 

نسخه بدون نیاز به نصب ، بازی Crazy Taxi برای کامپیوتر  
 

 

یک بازی پرهیجان و با گرافیک فوق العاده که شما در نقش یک راننده تاکسی می بایست مسافران را طی زمان مشخص شده به مقصد می رساندید که موانع زیادی برای نرسیدن به موقع شما به مقصد وجود داشت .

امروز نسخه Portable (بدون نیاز به نصب ) این بازی هیجان انگیز را برایتان در نظر گرفته ایم که قادرید تا باقراردادن آن در یکی از درایوهای هارددیسک و یا حتی انواع مختلف کول دیسک ها ، مموری ها و MP3 Player ها در هر کجا که به سیستم عامل ویندوز دسترسی داشته باشید ، بدون نیاز به نصب بازی ، آن را اجرا کنید و با دوستانتان لحظات خوشی را سپری کنید .

 

نرم افزار افزایش طول عمر فلش مموری USB Safely Remove 4.3.2.950

 

نرم افزار USB Safely Remove با استفاده از یک روش راحت و آسان با عث افزایش طول عمر فلش مموری شما می شود در واقع این نرم افزار با یک کلیک اتصال درایو خارجی را از رایانه قطع می کند که اینکار باعث افزایش طول عمر قطعه سخت افزاری مورد نظر خواهد شد. کار کرد این نرم افزار کاملآ شبیه قسمت Safely Remove Hardware است و تنها تفاوت آن قطع سریعتر اتصال فلش مموری نسبت با آن می باشد. وقتی شما فلش مموری و یا هر قطعه سخت افزاری دیگری را به رایانه متصل می کنید نرم افزار در حالت آماده باش قرار می گیرد تا در پایان کار شما با یک کلیک خیلی راحت ارتباط فلش را از رایانه خود قطع کنید. همچنین از این نرم افزار میتوان برای افزایش قطعات سخت افزاری نظیر فلش مموری ، کول دیسک ، بلوتوث ، رم موبایل ، موس ، کیبورد و ... که به پورت یو اس بی رایانه اتصال می بابند استفاده نمود. علاوه بر این برای دسترسی سریعتر به قسمت های مختلف نرم افزار می توانید از کلید های میانبر هم استفاده کنید به عنوان مثال برای قطع اتصال فلش مموری تنها با فشردن دو یا چند کلید کیبورد به دلخواه اقدام به انجام اینکار نمایید همچنین نرم افزار به صورت خودکار در استارت آپ اجرا می شود تا در مدیریت بهتر و دقیق تر شما بر روی پورت یو اس بی رایانه کمک کند.

 

بازی جدید و زیبای هنر مزرعه داری Farm Craft 2

 

سری دوم از بازی محبوب و زیبای هنر مزرعه داری ۲ ! این بازی را علاقه مندان حتما میشناسند. در سری قبلی این بازی شاهد بودید یک دختر زمین های کشاورزی را از خانواده اش به ارث میبرد و با کمک یک راهنما که همان شما هستید زمین ها را آباد کرده و مزرعه هایی سرسبز را پدید می آورد. 
هم اینک در نسخه ۲ این دختر به ثروت و محبوبیت زیادی دست پیدا کرده و مشهور شده. در این میان یکی از رفیقای قدیمی این دختر جوان در آستانه ورشکستگی قرار دارد و شما باید با مهارت خودتان به او کمک کنید تا مزرعه را از ورشکستگی نجات دهد. این بازی که Farm Craft نام دارد از گرافیک بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین سادگی بازی نیاز به سرعت عمل و البته دقت دارد. انجام بازی به این شکل است که دخترک با بیل زدن زمین فضای مورد نیاز برای کاشت را فراهم کرده و سپس با انتخاب بذر های مورد نظر دانه ها را پاشیده و با آبیاری نتیجه خود را خواهد دید. برای انتخاب هریک از این بخش ها تنها کافی است که بر روی آیکن مورد نظر کلیک شود و همین کافیست تا در طی چند دقیقه جعبه هایی از محصولات کشاورزی پر شود.
انیمیشن هایی که در این بازی به کار رفته نظیر کشیدن آب از چاه ، پاشیدن بذر ، رشد محصولات و ... محیط کاملا طبیعی را تداعی خواهد کرد. موزیک ها و تمامی صداها همگی هماهنگی خاصی با تصاویر داشته و زیبایی کار سازندگان بازی را دو چندان خواهند کرد.

قابلیت های کلیدی بازی Farm Craft2 :
- محیط گرافیکی فوق العاده جذاب و طبیعی
- موزیک و صداهای هماهنگ با تصاویر
- انیمیشن های بسیار زیبا و طبیعی
- مراحل متعدد
- محصولات متعدد
- مناسب برای تمامی افراد خانواده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و ...


 

     
 

 
     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد